Vervelend dat je je jouw bestelling niet kunt afronden. Dit kan een aantal oorzaken hebben.
Winkelmandje
Het product dat jij wilt bestellen is uiteindelijk toch niet op voorraad. Dit wordt duidelijk in het winkelmandje weergegeven. Verwijder deze om verder te gaan.
De ingevuld kortingscode is niet goed. Corrigeer deze of verwijder deze. Let op: je kunt de gift card online (nog) niet gebruiken! Gebruik je de code van jouw waardebon, klopt deze en wordt deze niet geaccepteerd? Log in op jouw online account of controleer of het nummer van jouw Voordeelkaart aan het winkelmandje is toegevoegd. Voor meer informatie over het gebruik van kortingscodes in het winkelmandje kun je hier terecht.
Checkout
Weet je jouw wachtwoord (even) niet meer? Klik op ‘Wachtwoord vergeten’ en volg de beschreven stappen of plaats jouw bestelling als gast.
Vind je jouw adres niet met de adreszoeker? Klik op ‘Adres handmatig invoeren’ en vul alle velden in.
Kies een betaalmethode, volg de stappen dan rond je automatisch jouw bestelling af. Je ziet de bevestiging in beeld en ontvangt binnen enkele minuten een bestelbevestiging per email op het opgegeven email adres.
Loop je ergens tegenaan dat hier niet beschreven staat. Neem dan contact op met ons Health & Happiness team. Klik hier om naar onze contactpagina te gaan.