Onze pakketten worden geleverd via de standaarddienstverlening van PostNL, dit betekent dat de bezorger ervoor kan kiezen om het pakket bij de buren af te leveren. Wanneer de bezorger hier niet voor kiest, zal de bezorger nogmaals een poging doen om het pakket bij je af te leveren. Daarna zal de bezorger een notitie achterlaten met het adres van het ophaalpunt waar je pakket is afgeleverd. Dit is meestal het dichtstbijzijnde ophaalpunt in jouw buurt.
Artikelen in deze sectie
- Volgens de track & trace is mijn bestelling bezorgd, maar ik heb deze niet in ontvangst genomen?
- Ik heb geen bestelbon ontvangen in mijn pakket.
- Mijn geleverde bestelling is niet compleet.
- Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
- Kan ik specifieke bezorgwensen doorgeven?
- Door wie wordt mijn pakket bezorgd?
- Hoe weet ik of mijn bestelling al is verzonden?
- Op welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?
- Wat zijn de verzendkosten wanneer ik een bestelling plaats?
- Kan ik mijn bestelling online volgen?